KARASU
 Lalka Karasu, jej twórcą jest Sasori. Ma w sobie zainstalowane bronie które mogą być groźne podczas walki. Współpracuje z marionetką Kuroari.
Karasu posiada ataki: ATAK ZATRUTYM OSTRZEM
 Chakra: 15 Opis:Z ręki Karasu wydobywa się zatrute ostrze, które może zranić i zatruć przeciwnika.
KUNAIE
 Chakra: 5 x 1 kunai Opis:Z ust marionetki wylatują kunaie. (Wystrzelone kunaie są odejmywane z naszej sygnaturki) WYMAGA POSIADANIE PRZEZ MARIONETKĘ KUNAIE
IGIEŁKI
 Chakra: 30 x 10 igieł Opis:Z dłoni Karasu wydobywają się małe zatrute igiełki. (senbony trzeba odjąć ze swojej sygnaturki)
BOMBY GAZOWE
 Chakra: 50 Opis:Karasu wystrzeliwuje w stronę wroga bomby gazowe z trucizną. Bomby mogą utrudnić widoczność oraz szybko zatruć. WYMAGA POSIADANIE PRZEZ MARIONETKĘ 1 BOMBY GAZOWEJ
KAWARIMI
 Chakra: 40 Opis:Karasu potrafi także technikę podmiany.
OSTRZE Z TRUCIZNĄ
 Chakra: 25 Opis:Głowa Karasu oddziela się od ciała, dzięki temu może szybciej atakować i z ust wychodzi ostrze (jest zatrute)
DOKU KIRI JIGOKU
 Chakra: 80 Opis:Wymaga lalek: Karasu i Kuroari Dzięki temu jutsu, Kuroari i Karasu otaczają przeciwnika oraz go dezorientują. Potem wystrzeliwują bomby gazowe a z ich rąk wylatują małe igiełki. WYMAGA POSIADANIE W EKWIPUNKU MARIONETKI 1 Bombe gazową oraz 50 igieł.
KARAKURI ENGEKI
    Chakra: 120 Opis:Wymaga lalek: Karasu i Kuroari Kuroari łapie przeciwnika do swojego wnętrza, a Karasu wbija w otwory ostrza które tną przeciwnika.
KOSZT - 5000 ryo KOSZT MARIONETKI BEZ WYPOSAŻENIA - 4000 ryo RANGA - Genin (dla każdego) Wymaga: członkostwo w klanie Mistrzowie Marionetek EKWIPUNEK KUKŁY PISZEMY W SYGNATURCE! Sygnatura: Marionetki: Karasu: Atak zatrutym ostrzem(15), Kunaie(5x1), Igiełki(30x10), Bomby gazowe(50), Kawarimi(40), Ostrze z trucizną(25), Doku Kiri Jigoku(80), Kairai Engeki(120)
KUROARI
 Lalka Kuroari. Przede wszystkim ta marionetka potrafi złapać przeciwnika i zamknąć go w sobie. Jest to jeden z elementów jutsu KARAKURI ENGEKI. Kukła posiada też zdolności ataku więc można ją wykorzystać do jutsu DOKU KIRI JIGOKU. Współpracuje z Karasu.
Kuroari posiada ataki: IGIEŁKI
 Chakra:30 x 10 igieł Opis: Z rąk Kuroari wylatują małe zatrute igiełki.
Ostrza
 Chakra:50 Opis: Ostrza które potrafią nieźle pociąć wroga.
KURO HIGI KIKI NI HATSU
 Chakra:100 Opis: Marionetka łapie przeciwnika a potem przecina go ostrzami.
DOKU KIRI JIGOKU
 Chakra: 80 Opis:Wymaga lalek: Karasu i Kuroari Dzięki temu jutsu, Kuroari i Karasu otaczają przeciwnika oraz go dezorientują. Potem wystrzeliwują bomby gazowe a z ich rąk wylatują małe igiełki.
KARAKURI ENGEKI
    Chakra: 120 Opis:Wymaga lalek: Karasu i Kuroari Kuroari łapie przeciwnika do swojego wnętrza, a Karasu wbija w otwory ostrza które tną przeciwnika.
KOSZT - 13 000 ryo KOSZT MARIOETKI BEZ WYPOSAŻENIA - 10 000 ryo Wymaga: członkostwo w klanie Mistrzowie Marionetek. [color=red]EKWIPUNEK KUKŁY PISZEMY W SYGNATURCE! Sygnatura: Marionetki: Karasu: Ostrza(50), Igiełki(30x10), Kuro Higi Kiki Ni Hatsu(100), Doku Kiri Jigoku(80), Kairai Engeki(120)
SANSHOUO
 Lalka Sanshouo. Zdecydowanie lalka wyłącznie do defensywy. Nie posiada żadnego ataku, ale nadrabia to dużą wytrzymałością. Może posłużyć do osłony lub schronu. Swoim kształtem przypomina wyrośniętą jaszczurkę.
Sanshouo posiada: Obrona
 Chakra: 40 Opis:Jest to obrona tarczą zamocowaną na grzbiecie marionetki. Jest to bardzo dobra obrona przed atakiem.
Schron
 Chakra: 60 Opis:W czasie ataku, ninja mogą schować się do środka Sanshouo, dzięki temu mogą uniknąć wielu ataków na raz.
KOSZT: 25 000 ryo RANGA - Jounin Sanshouo musi być zaklęty w zwoju, ponieważ jest zbyt ciężki do przenoszenia na plecach. Wymaga: członkostwo w klanie Mistrzowie Marionetek. Sygnatura: Marionetki: Sanshouo: Obrona(40), Schron(60)
HIRUKO
 To świetna lalka Sasoriego. Jej największą zaletą jest to że lalkarz może do niej wejść przez co nie jest narażony na ataki taijutsu i inne. Główną bronią Hiruko jest ogon ze stali bardzo wytrzymały jego ostrze jest zatrute (oponent ginie po 3-4 turach). W ustach lalka ma działko z sanbonami. W lewej ręce ma coś przypominającego wałek z drewnianymi kolcami kiedy wydłuży rękę zaczyna obracać wałek a wtedy wylatują z niego te patyczki nastęnie z drewienek leci po pięć senbonów. Zaś w prawej ręce ma ostrze. Jeżeli lalka uniknie zniszczeniu można kontrolować jej części w głowie (w szyji) ma działko grubszych niż zwykłe senbonów. Masywna lalka służy jako zbroja. Mimo potężnej budowy kukła jest całkiem szybka.
Ataki:
1. Atak ogonem(50)
 Hiruko bardzo szybko atakuje ogonem. Ogon jest zatruty.
2. Atak iglami(20)
 Z ust Hiruko leca senbon. Oczywiście zatrute.
3. Suna bunshin(30)
 Hiruko zamienia sie w piasek (razem z lalkarzem w srodku) i pojawia sie niedaleko. Caly manewr wbrew pozorom jest wykonany bardzo szybko.
4. Wałek z drewnianymi kolcami kiedy wydłuży rękę zaczyna obracać wałek a wtedy wylatują z niego te patyczki nastęnie z drewienek leci po pięć zatrutych senbonów (40)
KOSZT - 50 000 ryo RANGA - S. Jounin
EKWIPUNEK DLA MARIONETEK
KUNAI (dla kukieł)
 Cena:50 (sztuka) Opis: Specjalny kunai który służy wyłącznie marionetkom.
IGŁY
 Cena:10 (sztuka) 400(paczka 50 igieł) Opis: Igły które mogą posłużyć jako broń kukieł, są zatrute. Nie są przystosowane do rzucania przez człowieka.
BOMBA GAZOWA
 Cena:500 (sztuka) Opis:Groźna boba gazowa. Wypuszcza trujący gaz który może skutecznie zatruć przeciwnika. Używana tylko przez marionetki, oraz służy do wykonania DOKU KIRI JIGOKU
|