NARUTOAS

To jest gra tekstowa naruto. Rejestrować się i pisać do mnie na gg jeśli czegoś nie kapujecie :)

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-05-16 11:37:29

 Senju Tobirama

Hokage

Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 359
Punktów :   
Płeć: Mężczyzna
Stan: W związku: Hinata

Ninjutsu-Suiton

NinJutsu - Suiton





http://img408.imageshack.us/img408/9995/animation2xk7.gif





Suiton (w wodzie ukrycie) jest to NinJutsu opierające się na kontroli i przekształcaniu wody. Jutsu tego żywiołu opierają się na tworzeniu wodnych ścian, pocisków i potworów z wody, a także wirów, czy też klonów wodnych. Suiton jest największym atutem klanu Hyouton, który opanował tę sztukę do takiego poziomu, że potrafi kontrolować wodę w różnych stanach skupienia, nie tylko jako ciecz. W środowisku wodnym, kiedy użytkownik ma w pobliżu jakieś duże źródło wodne, bardzo ciężko wygrać jest z kimś kto panuje nad tym żywiołem. Wbrew pozorom wodny pocisk może być równie skuteczny w walce co pocisk ogniowy, a walce Katon vs Suiton może się okazać nawet dużo skuteczniejszy...

Techniki  o randze E i D (wymagany poziom: Gennin)





Mizu no Tatsumaki
http://img214.imageshack.us/img214/1964/tatsumakibta8.jpg
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.

Taihoudan
http://img65.imageshack.us/img65/5518/animation7rq3.gif
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).

Suigadan
http://img294.imageshack.us/img294/927/animation26qh0.gif
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 kolec
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Technika rozwija się wraz z użytkownikiem. Razem z kolejnymi poziomami (Gennin - Chuunin - Jounin - Special-Jounin -Sage) możemy tworzyć kolejno: 1,3,5,7 i 9 wodnych kolców.


Techniki  o randze C (wymagany poziom: Chuunin)





Teppoudama
http://img171.imageshack.us/img171/9677/13299695df2.gif
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.

Daibakuryuu no Jutsu
http://img87.imageshack.us/img87/6214/animation1mi1.gif
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.

Mizu Bunshin no Jutsu
http://img72.imageshack.us/img72/5951/animation29cj3.gif
Ranga: C
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.

Mizu no Muchi
http://img186.imageshack.us/img186/6705/mizumuchibjn4.jpg
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.

Suijinheki
http://img254.imageshack.us/img254/7937/animation51gt3.gif
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.

Mizu Tensou no Jutsu
http://img242.imageshack.us/img242/9893/60132443os0.gif
Ranga: C
Chakra: 50
Możemy ukryś sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu

Suirou no Jutsu
http://img504.imageshack.us/img504/524/animation11uo1.gif
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.

Mizu Kawarimi
http://img388.imageshack.us/img388/5941/kawarimiep5.gif
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: To jutsu zmienia naszą postać w wodę, dzięki temu każdy skierowany na nas atak może
zostać zneutralizowany. Dodatkowym plusem jest to iż możemy poruszać się w stanie cieczy.
Jutsu trwa 2 rundy po czym musimy wrócić do starej postaci.


Techniki  o randze B (wymagany poziom: Jounin)





Kokuun no Jutsu
http://img507.imageshack.us/img507/6839/hjkzn4.gif
Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.

Suikoudan no Jutsu
http://img224.imageshack.us/img224/7104/animation22cm5.gif
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg.

Suiryuudan no Jutsu
http://img159.imageshack.us/img159/1300/animation18ph7.gif
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.

Suishouha
http://img403.imageshack.us/img403/1849/3514mt5.gif
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.

Suiryuuben
http://img234.imageshack.us/img234/1676/gfdtp6.gif
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Tworzy wielką kulę wody z której wylatują promienie mogące przebić wroga na wylot. Jest ich bardzo
dużo i są niezwykle szybkie. Często stosowane na dużą liczbę osób.

Techniki  o randze A (wymagany poziom: Special-Jounin)





Baku Suishouha
http://img242.imageshack.us/img242/7015/animation27dx7.gif
Ranga: A
Chakra: 230
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.

Goshoku Zame
http://img84.imageshack.us/img84/7315/animation31ak3.gif
Ranga: A
Chakra:  230
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Kisame Hoshigaki przez swoje umiejętności może wykonać to jutsu za 200 chakry

Daibakufu no Jutsu
http://img180.imageshack.us/img180/6457/animation19jn9.gif
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.

Suiton: Takitsubo no Jutsu
http://img141.imageshack.us/img141/6847/fdasij2.gif
Ranga:A
Chakra:200
Opis:Yamato używa tej techniki wspólnie z Earth Release: Earth Flow Rampart by stworzyć np.wodospad.

Mizu Kamikiri
http://img98.imageshack.us/img98/1316/45nh7.gif
Ranga: A
Chakra: 200 (każda kolejna runda + 10chakry)
Opis: Użytkownik tworzy cienki strumień wody. Może się z nim poruszać niczym na łyżwach.
Strumień może przeciąć wroga na pół i daje możliwość szybkiego poruszania się.

Techniki  o randze S (wymagany poziom: Sage)





Mizukuri no Yaiba
http://img413.imageshack.us/img413/8753/mizukurihw0.jpg
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.


Skąd: Konoha Gakure
Klan:?
Ekwipunek:10kunai 10 shurikenów
Specjalizacje: Suiton,Genjutsu
Chakra:3090
Ryo:700
Jutsu:
Suiton:Mizu no Tatsumaki(30),Taihoudan(30),Suigadan(20x1),Teppoudama(50),Daibakuryuu no Jutsu(60),Mizu Bunshin no Jutsu(30x1),Mizu no Muchi(50),Suijinheki(70),Mizu Tensou no Jutsu(50),Suirou no Jutsu(80),Mizu Kawarimi(80),Kokuun no Jutsu(170),Suikoudan no Jutsu(100),Suiryuudan no Jutsu(140),Suishouha(150),Suiryuuben(150),Baku Suishouha(230),Goshoku Zame(230),Daibakufu no Jutsu(200),Takitsubo no Jutsu(200),Mizu Kamikiri(200+10 1t),Mizukuri no Yaiba(400)
Genjutsu:Kokuangyou no Jutsu(260)
Ninjutsu:Bunshin no Jutsu(10x1),Henge no Jutsu(20),Kai(25),Kawarimi no Jutsu(30),Kage Bunshin no Jutsu(35x1),Konbi Henge no Jutsu(35)Shuriken Kage Bunshin no Jutsu(70x10)

Brat:Shodiame Hokage

http://i28.tinypic.com/rh1q94.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ndl.pun.pl www.starycn.pun.pl www.xxhogwartxx.pun.pl www.telinf.pun.pl www.dragonballrpg.pun.pl